Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE ORAZ ZWROTY

Reklamacje oraz zwroty regulowane są przepisami prawa oraz Regulaminem sklepu. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczy się od daty, w którym Klient lub osoba upoważniona otrzymał zamówiony produkt. Osobą tą nie może być jednak kurier firmy przewozowej.

O odstąpieniu od umowy Klient musi poinformować sklep SportSeeYou. Reklamacje przyjmujemy tylko mailowo! Oświadczenie można złożyć na udostępnianym formularzu (Druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem).

W przypadku stwierdzenia towaru niezgodnego z opisem, uszkodzonego lub posiadającego wadę, prosimy w miarę możliwości o przesłanie na maila  sports.sklep@gmial.com zdjęcia zawierającego daną nieprawidłość/wadę. Ta czynność przyśpieszy i znacznie ułatwi procedurę reklamacyjną.

Po wysłaniu wypełnionego formularza, wersji elektronicznej na adres email: sports.sklep@gmial.com otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Zwracany produkt musi być pełnowartościowy i nie może nosić śladu użytkowania. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po weryfikacji odesłanego towaru, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania sklepu o reklamacji. Środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki klient dokonał płatności.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów: bielizny, strojów i czepków kąpielowych oraz skarpet.

Towar zakupiony online, nie może być zwrócony w sklepie stacjonarnym.

W przypadku reklamacji o decyzji rzeczoznawcy poinformujemy Cię niezwłocznie. (W zależności od decyzji towar może zostać naprawiony, wymieniony na nowy lub możesz otrzymać zwrot gotówki.) Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po weryfikacji odesłanego towaru, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania sklepu o reklamacji. Środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki klient dokonał płatności.

Uwaga: W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. 

Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru. Towar zakupiony online nie może być reklamowany w sklepie stacjonarnym.

 

Wszystkie przesyłki prosimy kierować tylko na adres:

Sportseeyou.pl
Sławomir Szynka
ul. Tuwima 3

55-120 Oborniki Śląskie

 

Poniżej znajdują się linki do odpowiednich druków, z których klient ma prawo skorzystać podczas reklamacji lub zwrotu towaru (może to również zrobić na własnym druku).

Druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem

Druk reklamacji towarów

 

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • oryginał lub kopię dowodu zakupu towaru;
  • imię i nazwisko;
  • adres do korespondencji;
  • adres email, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację;
  • data nabycia towaru;
  • rodzaj reklamowanego towaru;
  • dokładny opis wady oraz data jej stwierdzenia;
  • opis żądania;

 

 

 

Udostępnij tą stronę